Saksofoninsoittoa Vanajanlinnassa
- Eero Saunamäki

- 29.5.
- 1 min käytetty lukemiseen
Keskiviikkona esiinnyin saksofonini kanssa Vanajanlinnassa yrityksen tyhypäivän illallisella. Paikkaha on todella hieno, juhlavissa puitteissa musiikki saa aina aivan omanlaisensa tunnelman. :)
Illan aikana soitin ensin akustisesti suomalaisia klassikoita. Saksofonin ääni kantoi sopivan kauniisti tilassa, ja tällaisessa ympäristössä rauhallinen, melodinen musiikki tuntui sopivan hetkeen erityisen hyvin. Jotkut tunnistivat tuttuja melodioita, ja siitä tulee aina hyvä fiilis!
Myöhemmin jatkoin taustamusiikin kanssa amerikkalaisten klassikoiden parissa. Tunnelma oli lämmin ja rento, ja jotkut jopa hieman tanssahtelivat musiikin tahtiin🕺🏼
Oli ilo olla saksofonilla mukana luomassa iltaan hyvää tunnelmaa!





Kommentit