top of page

Näkyvyyttä tamperelaisissa lehdissä

Kuten monet jo tietävätkin, niin olen kotoisin Tampereen Hervannasta. Linnan juhlien ja Puoli seiskan vierailun innoittamana kaksi tamperelaista ilmaisjakelulehteä, Tamperelainen ja Hervannan sanomat ottivat minuun yhteyttä haastattelupyynnön merkeissä, ja tottakai suostuin haastatteluihin!


Voit lukea haastattelut näistä linkeistä:


11.12.2021

Hervannan huilumies valloitti television Linnan juhlissa – "Tämä on ollut urani hurjin viikko"


8.2.2022

Nokkahuilukipinä syttyi jo Hervannan musiikkileikkikoulussa



1 kommentti


Guest
viisi päivää sitten

Kiitos mielenkiintoisesta kirjoituksesta! Näkyvyys on todellakin monitahoinen asia, joka rakentuu monista pienistä puroista. Julkisuuskuva ei synny ainoastaan mediassa, vaan myös ympäristössä, jossa toimimme. On kiehtovaa, miten tilan estetiikka ja harkitut yksityiskohdat, kuten vaikkapa tämä esimerkki, voivat viestiä ammattitaidosta ja luovuudesta.


Tilan hiljainen kieli ja sen vaikutus brändiin


Usein aliarvioimme sitä, kuinka voimakkaasti fyysinen ympäristö muokkaa käsityksiämme. Esimerkiksi luovan alan ammattilaisen, kuten muusikon tai suunnittelijan, studion sisustus voi olla yhtä tärkeä osa brändiä kuin käyntikortti tai verkkosivut. Se on hiljainen viesti arvoista. Minimalistinen ja järjestelty tila viestii selkeydestä ja tarkkuudesta, kun taas boheemi ja runsas ympäristö kertoo rohkeudesta ja vapaudesta. Keskeinen elementti, kuten suuri ja näyttävä seinäkello, ei ole vain ajan näyttäjä, vaan se toimii ankkurina, joka sitoo tilan hengen yhteen.…


Tykkää
bottom of page